PRÒLEG 9
PRESENTACIÓ 13 ALUMNES COL·LABORADORS 17 PRIMERA PART INTRODUCCIÓ: Proposta als exalumnes per participar 21 El meu estudi 22 Els exalumnes. Una trobada i una resposta 28 El qüestionari: Reacció dels exalumnes a la proposta 32 Respostes dels exalumnes a la primera pregunta del qüestionari 35 CAPÍTOL I : Reflexions sobre a qui, què, on i com he ensenyat francés 51 Els adolescents: individus en procés de canvi 51 La llengua i la cultura francesa 56 L’aula com escenari d’aprenentatge 59 Les quatre estratègies 65 El llibre de text 68 Aspectes teòrics de la llengua introduïts de forma funcional 79 CAPÍTOL II: Dos moments professionals molts especials per a mi 103 La primera destinació: el somni d’una ensenyant 103 El primer dia de classe. 108 Records dels alumnes 113
0 Comentarios
|
Arxius"L'aula viscuda"
Ensenyar una llengua estrangera a adolescents en contextos significatius. |